http://www.pokemon-crystal.aaf.pl

Ktoś wkradł się na moją pocztę, więc kończymy zabawę na tej domenie. Nie myślcie sobie, żę to oznacza koniec Crystala! Po prostu się przeporwadzamy. Tutaj = http://www.pokemon-crystal.aaf.pl

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Ktoś wkradł się na moją pocztę, więc kończymy zabawę na tej domenie. Nie myślcie sobie, żę to oznacza koniec Crystala! Po prostu się przeporwadzamy.


http://www.pokemon-crystal.aaf.pl

#1 2012-06-23 01:42:55

 JEZUS

http://i282.photobucket.com/albums/kk253/Quizler/Sprites%20and%20Stuff/pinkiesprite.png

Skąd: Woj. Lubelskie
Zarejestrowany: 2011-03-23
Posty: 9809633
WWW

Umiejętności

Spis umiejętności (do skanu dajemy tylko nazwę polską oraz opis - bez nazwy angielskiej):
Przystosowanie (Adaptability) - Ataki, które mają ten sam typ, co Pokemon, są o 2 razy silniejsze niż gdy używa je inny typ (bez tej umiejętności - 1,5 raza).
Następstwo (Aftermath) - Kiedy Pokemon zostaje pokonany za pomocą ataku podczas którego miał miejsce kontakt fizyczny, jego przeciwnik traci 1/4 maksymalnego HP.
Powietrzny zatrzask (Air Lock) - Zapobiega występowaniu zjawisk pogodowych i sprawia, że działające na polu bitwy zanikają.
Analityk (Analytic) - Zwiększa siłę ataku Pokemona, gdy atakuje on jako ostatni.
Rozwścieczenie (Anger Point) - Kiedy Pokemon zostaje trafiony ciosem krytycznym, moc jego ataku wzrasta do maksimum.
Przeczucie (Anticipation) - Kiedy przeciwnik ma ataki superefektywne, pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO), Selfdestruct lub Explosion, Pokemona przechodzą ciarki (shudder).
Pułapka (Arena Trap) - Przeciwnik nie może uciec ani zostać wycofany z walki, chyba że jest typu latającego albo posiada umiejętność Levitate lub Run Away. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona wzrasta dwukrotnie.
Złe sny (Bad Dreams) - Kiedy przeciwnik śpi, co turę traci 1/8 maksymalnej wartości HP.
Bitewny pancerz (Battle Armor) - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Zbrojna Bitwa (Battle Armor) - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Wielkie Dziobanie (Big Pecks) - Obrona Pokemona nie może zostać obniżona.
Pożar (Blaze) - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki ogniste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Kakofonia (Cacophony) - zagłusza przeciwnika nieprzyjemnymi odgłosami, przez co staje się odporny na ataki dźwiękowe.
Chlorofil (Chlorophyll) - Kiedy podczas walki świeci słońce, szybkość Pokemona podwaja się.
Czyste ciało (Clear Body) - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika.
Zachmurzenie (Cloud Nine) - Zapobiega występowaniu zjawisk pogodowych i sprawia, że działające na polu bitwy zanikają.
Zmiana barwy (Color Change) - Typ Pokemona zmienia się wraz z każdym ofensywnym ruchem przeciwnika na odpowiadający typowi przyjętego ataku.
Oczy złożone (Compoundeyes) - Pokemon ma zwiększoną celność o 30%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na to, że dziki Pokemon będzie trzymał przedmiot wzrasta o 50%.
Przeciwieństwo (Contrary) - Ataki zwiększające statystki tego Pokemona obniżają je, a zmniejszające podwyższają je.
Przeklęte Ciało (Cursed Body) - Kiedy zostaje trafiony atakiem, który wymaga kontaktu fizycznego, blokuje go w 30% przypadków.
Czarujący wygląd (Cute Charm) - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na zauroczenie przeciwnika przeciwnej płci. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, prawdopodobieństwo spotkania Pokemona przeciwnej płci wynosi 66,7%.
Blokada eksplozji (Damp) - Blokuje ataki Selfdestruct i Explosion oraz umiejętność Aftermath.
Defetysta (Defeatist) - Atak i specjalny atak Pokemona zostają obniżone o połowę, kiedy jego HP spada poniżej 50%.
Wyzwanie (Defiant) - Statystyka ataku Pokemona zostaje podwyższona o dwa poziomy, kiedy jego statystyki zostaną obniżone.
Pobieranie (Download) - Zwiększa specjalny atak Pokemona o jeden poziom, kiedy specjalna obrona przeciwnika jest równa lub niższa od jego obrony, a kiedy jest od niej wyższa, zwiększa jego atak.
Ulewa (Drizzle) - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna padać deszcz. Efekt ten zanika dopiero po wycofaniu Pokemona z walki.
Susza (Drought) - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, słońce zaczyna mocno świecić. Efekt ten zanika dopiero po wycofaniu Pokemona.
Sucha skóra (Dry Skin) - Kiedy słońce mocno świeci, HP Pokemona spada co turę obniża się o 1/8 wartości maksymalnej, a kiedy pada deszcz wzrasta o tę samą ilość. Dodatkowo, ataki typu ognistego zadają mu o 25% więcej obrażeń, a typu wodnego odnawiają 1/4 maksymalnej wartości HP.
Ranny ptaszek (Early Bird) - Pokemon w czasie walki śpi o połowę krócej, niż spałby normalnie.
Zarodniki (Effect Spore) - Przy kontakcie fizycznym obu Pokemonów istnieje 10% szans na sparaliżowanie, uśpienie lub zatrucie przeciwnika.
Filtr (Filter) - Obniża o 1/4 ilość obrażeń zadawanych przez superefektywne ataki przeciwnika.
Rozżarzone ciało (Flame Body) - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na podpalenie przeciwnika. Dodatkowo, kiedy Pokemon z tą zdolnością jest w drużynie, ilość kroków niezbędnych do wyklucia się jajek zostaje zmniejszona o połowę.
Zwiększony Błysk (Flare Boost) - Kiedy Pokemon zostaje oparzony, jego statystyka specjalnegoataku zostaje podwyższona o 50%.
Pochłanianie ognia (Flash Fire) - Uodparnia od ataków typu ognistego, a w skutek ich trafienia zwiększa siłę ognia. Zdolność nie działa, kiedy Pokemon jest zamrożony.
Kwiecisty podarek (Flower Gift) - Zwiększa atak i specjalną obronę Pokemona, kiedy słońce mocno świeci. Cherrim dodatkowo zmienia wtedy formę.
Pogodynka (Forecast) - Typ i forma Castforma zmienia się zależnie od pogody.
Uprzedzanie (Forewarn) - Pozwala zobaczyć nazwę najsilniejszego ataku przeciwnika.
Przyjazna Osłona (Friend Guard) - W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.
Pewny wzrok (Frisk) - Pozwala Pokemonowi zobaczyć jaki przedmiot trzyma przeciwnik.
Łakomstwo (Gluttony) - Powoduje, że Pokemon zjada trzymaną jagodę po utracie 50% punktów życia (zwykle jest to 75%).
Wigor (Guts) - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany albo zasypia (tylko w grach IV generacji), jego atak wzrasta o 50%.
Żniwa (Harvest) - Pokemon może wielokrotnie używać trzymaną Berry podczas jednej bitwy.
Uzdrowiciel (Healer) - Pod koniec każdej tury istnieje 30% szans, że któryś ze sprzymierzeńców zostanie uleczony ze zmiany statusu.
Żaroodporność (Heatproof) - Obniża o połowę obrażenia zadawane przez ataki ogniste i wynikające z podpalenia.
Ciężki metal (Heavy Metal) - Waga Pokemona jest podwojona.
Zbieranie miodu (Honey Gather) - Istnieje prawdopodobieństwo, że po stoczonej walce Pokemon znajdzie przedmiot "Honey" (miód).
Ogromna siła (Huge Power) - Siła ataków tego Pokemona jest podwojona.
Zapał (Hustle) - Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony o 50%, ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Wilgotne ciało (Hydration) - Kiedy pada deszcz, zmiany statusu Pokemona są leczone po każdej turze walki.
Wytrzymałe kleszcze (Hyper Cutter) - Uniemożliwia obniżenie ataku Pokemona. Dodatkowo, przy użyciu ruchu Cut, może ściąć on podwójną ilość trawy (tylko w Pokemon Emerald).
Lodowe ciało (Ice Body) - Kiedy podczas walki pada grad (Hail), HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.
Oświetlenie (Illuminate) - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie o 200%.
Iluzja (Illusion) - Sprawia, że Pokemon przyjmuje wygląd ostatniego Pokemona w drużynie.
Antytoksyna (Immunity) - Pokemon nie może zostać zatruty.
Oszust (Imposter) - Na początku walki Pokemon transformuje się w przeciwnika.
Infiltrator (Infiltrator) - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Mist.
Wewnętrzne skupienie (Inner Focus) - Pokemon nigdy nie stchórzy (flinch).
Bezsenność (Insomnia) - Pokemon nie może zasnąć.
Zastraszanie (Intimidate) - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, siła ataków przeciwnika spada o jeden poziom. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.
Żelazne Wąsy (Iron Barbs) - Zadaje obrażenia równe 1/8 maksymalnego HP każdemu Pokemonowi, który go dotknie.
Żelazna pięść (Iron Fist) - Zwiększa siłę ataków podczas których wykorzystywane są pięści o 20%.
Uzasadnienie (Justified) - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Dark.
Bystry wzrok (Keen Eye) - Celność Pokemona nie może zostać obniżona. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.
Nieporęczność (Klutz) - Pokemon nie może używać trzymanych przedmiotów podczas walki.
Osłona natury (Leaf Guard) - Zapobiega zmianie statusu Pokemona przez przeciwnika, kiedy słońce mocno świeci.
Lewitacja (Levitate) - Ataki typu ziemnego oraz zdolność "Arena Trap" są powstrzymywane.
Lekki Metal (Light Metal) - Waga Pokemona jest o połowę mniejsza niż normalnie.
Piorunochron (Lightningrod) - Pokemon ściąga na siebie wszystkie ataki elektryczne. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, osoby zarejestrowane w PokeNavie będą do ciebie częściej dzwonić.
Gibkość (Limber) - Pokemon nie może zostać sparaliżowany.
Szkodliwa wydzielina (Liquid Ooze) - Zadaje przeciwnikowi obrażenia, gdy ten chce wyssać życie.
Magiczne Odbicie(Magic Bounce) - Odbija efekty ruchów niezadających obrażenia (zmieniających statystyki).
Magiczna osłona (Magic Guard) - Pokemon traci punkty życia tylko wtedy, kiedy przeciwnik atakuje go za pomocą bezpośrednich ataków (za wyjątkiem obrażeń wynikających z użycia ruchu "Struggle").
Magmowy pancerz (Magma Armor) - Pokemon nie może zostać zamrożony. Dodatkowo, kiedy Pokemon z tą zdolnością jest w drużynie, ilość kroków niezbędnych do wyklucia się jajek zostaje zmniejszona o połowę.
Magnetyzm (Magnet Pull) - Powstrzymuje stalowe Pokemony przed ucieczką z walki. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie stalowych Pokemonów rośnie o 150%.
Niezwykłe łuski (Marvel Scale) - Kiedy status Pokemona w jakikolwiek sposób odbiega od normy, jego obrona wzrasta o 50%.
Ładunek ujemny (Minus) - Kiedy partner w dwuwalce ma zdolność "Plus", specjalny atak tego Pokemona rośnie o 50%.
Blokada zdolności (Mold Breaker) - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.
Nastrójnik (Moody) - Na początku walki jedna ze statystyk Pokemona zostaje podwyższona o jeden poziom, a inna obniżona o jeden poziom.
Elektro napęd (Motor Drive) - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, jego szybkość wzrasta o jeden poziom.
Moxie (Moxie) - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom w przypadku pokonania innego Pokemona.
Wielozakresowy (Multiscale) - Kiedy Pokemon ma maksymalną ilość HP, otrzymuje o połowę mniej obrażeń.
Multityp (Multitype) - Typ i forma Pokemona zależy od trzymanej przez niego Płyty (Plate).
Mumia (Mummy) - Zmienia na "Mummy" umiejętność każdego Pokemona, który go dotknie.
Naturalna kuracja (Natural Cure) - Kiedy Pokemon kończy walczyć, wylecza się ze wszystkich zmian statusu.
Pewny cios (No Guard) - Wszystkie ataki użyte przez Pokemona z tą zdolnością oraz przeciwko niemu na pewno trafią. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, częstotliwość napotykania dzikich Pokemonów wzrasta.
Normalizacja (Normalize) - Wszystkie ataki Pokemona są traktowane jako typu normalnego.
Nieuległość (Oblivious) - Pokemon nie może zauroczyć się.
Płaszcz (Overcoat) - Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń od efektów pogodowych.
Orzeźwiająca zieleń (Overgrow) - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Własne tempo (Own Tempo) - Pokemon nie może zostać zdezorientowany.
Kieszonkowiec (Pickpocket) - Kradnie przedmiot przeciwnika, kiedy go dotknie.
Szperacz (Pickup) - Istnieje 10% szans, że po stoczonej walce Pokemon znajdzie jakiś przedmiot.
Ładunek dodatni (Plus) - Kiedy partner w dwuwalce ma zdolność "Minus", specjalny atak tego Pokemona rośnie o 50%.
Leczniczy jad (Poison Heal) - Kiedy Pokemon jest zatruty, na koniec każdej tury odzyskuje 1/8 maksymalnego HP, zamiast je tracić.
Ochronny jad (Poison Point) - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szans na zatrucie przeciwnika.
Dotkliwy Jad (Poison Touch) - Zatruwa każdego Pokemona, który go dotknie.
Priorytet (Praknster) - Priorytet ataków niezadających obrażeń zostaje podwyższony o 1.
Presja (Pressure) - Stworek, który atakuje Pokemona z tą zdolnością, zużywa dwa PP na turę zamiast jednego. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.
Makrosiła (Pure Power) - Podwaja siłę ataków Pokemona.
Zwinne stopy (Quick Feet) - Kiedy Pokemon zostaje dotknięty przez zmianę statusu, jego szybkość wzrasta o 50%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, częstotliwość napotykania dzikich Pokemonów spada.
Deszczowa regeneracja (Rain Dish) - Kiedy podczas walki pada deszcz, HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.
Brawura (Reckless) - Zwiększa siłę ataków obosiecznych (np. Double-Edge) oraz powodujących obrażenia przy nietrafieniu (np. Jump Kick)[/b] o 20%.
Regenerator (Regenerator) - Pokemon regeneruje swihe HP po odwołaniu z walki.
Rywalizacja (Rivalry) - Jeśli Pokemon ma taką samą płeć jak przeciwnik, to siła bazowa jego ataków wzrasta o 25%. Jeśli przeciwną, to spada o 25%.
Twarda głowa (Rock Head) - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).
Szorstka skóra (Rough Skin) - Kiedy Pokemon zostaje zaatakowany fizycznym atakiem, HP przeciwnika spada o 1/8 wartości maksymalnej (1/16 w grach trzeciej generacji).
Uciekinier (Run Away) - Pokemon ma zagwarantowaną możliwość ucieczki w walce z dzikim Pokemonem.
Siła piasku (Sand Force) - Zwiększa siłę ataków typu Ground, Rock i Steel o 33% podczas burzy piaskowej.
Gorączka piasku (Sand Rush) - Podwaja szybkość Pokemona podczas burzy piaskowej.
Strumień piasku (Sand Stream) - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna szaleć burza piaskowa. Efekt ten zanika dopiero po wycofaniu Pokemona z walki.
Piaszczysta osłona (Sand Veil) - Pokemon jest odporny na działanie burzy piaskowej, a jeśli szaleje ona w czasie walki, unika ciosów o 20% łatwiej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.
Sap słomka (Sap Sipper) - W przypadku trafienia ruchem typu Grass, Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń, a jego atak zostaje podwyższony o jeden poziom.
Duchotraf (Scrappy) - Powoduje, że ataki typu normalnego i walczącego wykonane przez tego Pokemona działają na Pokemony-Duchy.
Niebiańskie szczęście (Serene Grace) - Podwaja szansę występowania dodatkowych efektów ataków ofensywnych używanych przez tego Pokemona.
Cienisty węzeł (Shadow Tag) - Pokemon nie może uciec ani zostać wycofany z walki, chyba że posiada umiejętność Run Away.
Linienie (Shed Skin) - Po każdej turze walki istnieje 30% szans na wyleczenie się Pokemona ze zmian statusu.
Zwykła siła (Sheer Force) - Ataki, które mają dodatkowy efekt, tracą go, ale ich moc zwiększa się o 33%.
Muszelkowy pancerz (Shell Armor) - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.
Ochronny pył (Shield Dust) - Ataki ofensywne, którymi zostanie zaatakowany ten Pokemon, na pewno nie będą miały dodatkowych efektów.
Podwajacz statusu (Simple) - Podwaja zmiany statystyk Pokemona, zarówno pozytywnie jak i negatywnie.
Pełna efektywność (Skill Link) - Sprawia, że ataki podczas których ciosy wyprowadzone są kilkakrotnie zawsze uderzają maksymalną ilość razy.
Opóźniony start (Slow Start) - Sprawia, że przez pierwsze pięć tur atak i szybkość Pokemona są obniżone o połowę.
Pomyślna moc (Sniper) - Kiedy Pokemon zostaje trafiony ciosem krytycznym, moc jego ataków wzrasta o 1,5 raza.
Śnieżny płaszcz (Snow Cloak) - Kiedy szaleje burza gradowa (Hailstorm), celność Pokemona wzrasta o 50%. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona występuje spada o 50%.
Wzniecenie śnieżycy (Snow Warning) - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna padać grad. Efekt ten zanika dopiero po wycofaniu Pokemona z walki.
Słoneczna moc (Solar Power) - Kiedy słońce mocno świeci, specjalny atak Pokemona wzrasta o 1,5 raza, a jego HP co turę spada o 1/8 wartości maksymalnej.
Lita skała (Solid Rock) - Obniża o 1/4 moc ataków superefektywnych.
Dźwiękoodporność (Soundproof) - Pokemon jest odporny na ataki dźwiękowe.
Przyśpieszanie (Speed Boost) - Pokemon jest odporny na ataki dźwiękowe.
Przystawanie (Stall) - Pokemon zawsze atakuje jako ostatni (chyba że inny trzyma Lagging Tail lub Full Incense).
Statyczność (Static) - Przy kontakcie fizycznym istnieje 10% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie elektrycznego Pokemona rośnie o 50%.
Determinacja (Steadfast) - Kiedy Pokemon stchórzy (flinch), jego szybkość wzrasta o 1,5 raza.
Fetor (Stench) - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na spotkanie dzikiego Pokemona maleje o 50%.
Lepkość (Sticky Hold) - Zapobiega utracie przedmiotu, który Pokemon trzyma. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, dzikie Pokemony będą częściej brały przy łowieniu na wędkę.
Wsysanie wody (Storm Drain) - Pokemon ściąga na siebie wszystkie wodne ataki.
Twardość (Sturdy) - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona.
Przysysanie (Suction Cups) - Pokemon nie może zostać wycofany z walki przy pomocy ataków przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, dzikie Pokemony będą częściej brały przy łowieniu na wędkę.
Szczęściarz (Super Luck) - Pokemon ma dwukrotnie większą szansę na zadanie przeciwnikowi ciosu krytycznego.
Rój (Swarm) - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki robacze zadają do 1,5 raza większe obrażenia,
Szybkie pływanie (Swift Swim) - Kiedy podczas walki pada deszcz, szybkość Pokemona podwaja się.
Synchronizacja (Synchronize) - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, istnieje 50% szans, że napotkane Pokemony będą miały tę samą co on naturę.
Bujny krok (Tangled Feet) - Kiedy Pokemon jest zdezorientowany, jego zdolność unikania ciosów wzrasta o 20%.
Techniczność (Technician) - Moc ataków Pokemona o sile bazowej równej lub mniejszej niż 60 jest zwiększana o 1,5 raza.
Telepatia (Telepathy) - Broni przed obrażeniami z ataków sprzymierzeńców podczas podwójnych i potrójnych bitew.
Terravolt (Terravolt) - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.
Ochronny tłuszcz (Thick Fat) - Osłabia o połowę siłę ataków typu ognistego i lodowego.
Wyostrzające soczewki (Tinted Lens) - Podwaja siłę ataków, które są mało efektywne na przeciwnika.
Potok (Torrent) - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki wodne zadają do 1,5 raza większe obrażenia.
Zwiększone Toksyny (Toxic Boost) - Kiedy Pokemon zostaje zatruty, jego statystyka ataku zostaje podwyższona o 50%.
Kopiowanie (Trace) - Pokemon kopiuje umiejętność przeciwnika.
Rozkojarzenie (Truant) - Pokemon musi co dwie tury odpoczywać (nie atakuje).
Turbo płomień (Turboblaze) - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.
Ignorancja (Unaware) - Podczas zadawania ataków ofensywnych ignorowane są wszystkie zmiany statystyk wroga (poza szybkością).
Odciążenie (Unburden) - Kiedy Pokemon traci trzymany przedmiot w czasie walki, jego szybkość podwaja się.
Złamanie (Unnverve) - Sprawia, że przeciwnik jest zdenerwowany, co powstrzymuje go od jedzenia trzymanych Berry.
Zwycięska gwiazda (Victory Star) - Celność ruchów Pokemona i jego sprzymierzeńców zostaje zwiększona o 10%.
Żywiołowość (Vital Spirit) - Pokemon nie może zostać uśpiony. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów rośnie o 50%.
Elektro absorpcja (Volt Absorb) - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Wodna absorpcja (Water Absorb) - Gdy Pokemon jest uderzany wodnym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.
Wodna osłona (Water Veil) - Pokemon nie może zostać podpalony.
Słaba zbroja (Weak Armor) - Kiedy Pokemon zostaje trafiony fizycznym atakiem, jego obrona spada o jeden poziom, a jego szybkość podwyższa się o jeden poziom.
Biały dym (White Smoke) - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikich Pokemonów maleje o 50%.
Zadziwiająca osłona (Wonder Guard) - Na Pokemona działają jedynie ataki, które są na niego superefektywne.
Zadziwiająca skóra (Wonder Skin) - Sprawia, że ruchy, które nie zadają obrażeń (status moves), chybiają w 50% przypadków.
Tryb zen (Zen Mode) - Zmienia formę Pokemona, gdy jego HP spadnie poniżej połowy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Ayia Napa Holiday Apartment So4 Spacieux 3 Pièces de standing au centre de Monaco